torsdag 21. januar 2010

trøsteshoppings

Ble litt lei det hvite...og siden jeg ikke fikk tilslaget på tvskapet:( måtte jeg jo trøsteshoppe noe annet.
Det ble en ny blomst, ny duk og nye gardiner til spisestua.
De er grå med sølvtrykk. Vet enda ikke helt om jeg likte dem...må nok se litt på dem før endelig godkjenning  gis. De passer uansett oppe på tvstua når den blir helt klar. I perlehuset er perlemor alene, perlefar er på reise med jobben i 14 dager. Dermed er jeg transport sjef, kokk, renholder, student og bedriftsleder stortsett på samme sekundet. Derfor står bloggen litt i stampe og jeg har ikke rukket å besøke noen på lenge..












3 kommentarer:

  1. Tusen takk for titten, det er kjempekoseleg det :)
    Koseleg blogg du har :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Fine gardiner du hadde kjøpt deg. Likte veldig godt alle lysestakene som står på bordet, var skikkelig lekkert:)

    Fin blogg du har, jeg legger meg til som følger og gleder meg til å se mer av perlehuset:)
    Ønsker deg en fin fin søndag.
    Kos&Klem

    SvarSlett
  3. såå flott å matchende du har det...klem

    SvarSlett