lørdag 9. januar 2010

TV SKAP

Jeg har surfet etter et skap som kan huse perlefars 42 tommer tv i stua. Dette har vært en lang prosess siden vi akkurat ikke er enige om denne saken. Men nå har perlefar fått tvstue med 52 tommer i 3 etg.(nesten ferdig , vi mangler å legge gulv,samt belysning. Bilder kommer!)
Perlemor kan igjen innta eiendomsrett på minst en fjernkontroll i perlehuset.
Her er noen bilder fra Zanz.no :






 Men det blir ikke ett av disse, det blir et stoort skap med hele dører. Får vite på mandag om skapet ble mitt for en akseptabel penge....Krysser fingrene!! Håper perlemorfaren kan komme å ominnrede skapet. For han er en finesmacker , skikkelig pirkete og handy!!


2 kommentarer:

  1. HEISANN.
    koselig du kom innom meg og la igjen en hyggelig hilsen,og det beste var at jeg kunne finne deg..legger meg til som følger jeg så jeg kan komme tilbake.
    Vi skal og kjøpe oss en stor tv på stua og vi er enige i at vi vil ha et skap tv kan stå i...men hvor finner man tvskap????
    Gleder meg til å se hva du finner.....Trenger tips på slike skap....
    Kos deg i kveld.
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se skapet ditt!
    Tv problematikken er et hett tema her i huset;)

    Blomsterbutikker selger perleblomster stort sett over hele landet tenker jeg, men mange venter nok med å ta de inn enda litt...
    Jeg jobber i blomsterbutikk, så ikke noe kjøp på nette her;D Har ingen erfaring med det...

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett